יום שבת, 18 בפברואר 2017

טיול בפירנאים - הטבע של אירופה בשיאו



כשחושבים על אירופה תמיד חושבים על מוזיאונים, על תרבות, כל סטייל. אך לפעמים נראה שקל לשכוח שאירופה היא אחת היבשות המגוונות ביותר שמציעות שלג לבן אל מול עמקים ירוקים, אגמים כחולים וצלולים וחיות שלא תמצאו לא באסיה וגם לא בדרום אמריקה. אחד מהמקומות הקסומים ביותר הם הרי הפירנאים שנמצאים בין ספרד לצרפת ומושכים מאות אלפי תיירים מידי שנה. 

אסור לפספס
מעבר לטבע השובה שיש לטיול בפירנאים להציע לכם, גם את המסע הקולינרי אסור לפספס. בין אם תהיו בצד הצרפתי או הספרדי, תזכו לבטן מלאה בכל טוב בכל רגע שתרצו. המטבח הקטלוני הוא אחד המטבחים המפורסמים בעולם ולא רק במסעדות אל גם בעיירות בדרך או בכפרים באזור. טיול ג'יפים היא אטרקציית חובה לכל מי ששואף לבקר בפירנאים. טיולי הג'יפים שם הם מהטובים בעולם - טיול בפירנאים לא יהיה מושלם בלי לפחות טיול יומי אחד. חשוב לזכור שטיול ג'יפים חייב להתרחש עם חברה מוכרת שתספק את כל הבטיחות לנוסעים שלה.




המקום לראות סוסי פרא
החיות בהרי הפירנאים ובשמורות הטבע שמרכיבות אותם הם אחד מהדברים המיוחדים שיש למקום להציע. מתי בפעם האחרונה ראיתם סוסי פרא? לא הרבה אנשים זכו לראות אותם דוהרים במישורים הפתוחים ובין העצים הסבוכים ולכן לכל חובבי החיות ובעיקר הסוסים צפויה חוויה בלתי רגילה.

אל תשכחו את המצלמה
הטיול בפירנאים יכול להיות טיול מושלם לכל מצב. למשל, הוא מאוד רומנטי לירח דבש כדי לתת לך ולבת זוגתך להתחבר זה לזה יחד עם הטבע, הוא מקום נפלא גם לזוגות וגם על הדרך לשלוף טבעת. הפירנאים יכולים להיות הרפתקה תרמילאית לא קטנה למי שמחפש מסלולי הליכה מאתגרים וכיבוש פסגות, או טיול משפחות נהדר כדי לחגוג יום הולדת לאחד מהילדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה