יום שבת, 18 בפברואר 2017

ארון הזזה



זה לא במקרה שארונות ההזזה תופסים מקום של כבוד בכל בית ישראלי כבר לאורך שנים רבות. זאת מכיוון שבראש ובראשונה הם מעוצבים. כל ארון הזזה הוא בעל עיצוב ייחודי משל עצמו. אין ספק שמדובר על רהיט שנותן הרבה מעבר לשימוש העיקרי שלו, אלא גם מלא בסטייל ושיק ומוסיף למראה הכללי של הבית שלכם בצורה מאוד משמעותית, כמו כל רהיט או חפץ אחר. ארונות ההזזה הם גם רהיטים מודרניים. עד לפני כמה שנים, היינו צריכים להסתדר עם הארונות הרגילים, בהם הדלתות נפתחות כלפי חוץ. עם זאת, כיום ארונות אלה נחשבים אפילו למיושנים. אתם ממש לא רוצים שהארונות הגדולים בבית שלכם יהיו מיושנים, גם בשביל עצמכם, וגם כדי לתת לבית מראה מודרני יותר לעיניי האורחים שלכם. ארון הזזה הוא גם רהיט מצוין כי הוא מאפשר לנו לחסוך במקום בעת עיצוב הבית. הדלתות של ארון הזזה לא נפתחות כלפי חוץ, אלה הן נעות על מסילה, וזה יוצר הרבה שטח פנוי שיכול להיות משמעותי במיוחד.

מבנה ארון ההזה
מאחורי הדלתות של ארונות ההזזה, תוכלו למצוא מגוון דרכים לסידור דברים בצורה יעילה. ברוב הארונות תוכלו למצוא מגירות פנימיות. אם מדובר על ארון בגדים, יש אפשרות לשים קולבים בתוך הארון כדי לתלות עליהם בגדים. כך יש אפשרות לשמור על הבגדים בצורה הטובה ביותר תוך חיסכון מקסימלי במקום.




יתרון בטיחותי
ארון הזזה הוא בעל יתרון בטיחותי ביחס לארון הרגיל. ארונות רגילים עם דלתות שנסגרות ונפתחות כלפי חוץ וכלפי פנים, מסוכנות בעבור ילדים, שהאצבע שלהם עלולה להיתקע בין הדלת לארון. בארונות הזזה הסכנה הזאת לא קיימת, משום שקל להזיז את הדלתות ולשחרר אותן גם אם נתפסה בהם אצבע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה