יום חמישי, 28 ביולי 2016

טיול לפיליפינים



הכנות ורקע לקראת טיול לפיליפינים

מתכננים טיול לפיליפינים? יש כמה דברים שכדאי לכם לדעת. הפיליפינים כוללים מעל 7,000 איים ועיר הבירה נקראת מנילה. טיסות מישראל נוחתות במנילה לכל אורך השנה והתקופה המומלצת לביקור היא בין דצמבר עד מאי.
המיקום הגיאוגרפי של הפיליפינים הופך אותה ליעד תיירותי עוצר נשימה. יש בה איים מבודדים ושקטים, חופים אקזוטיים, שוניות מדהימות שמתאימות לצלילה וכמובן כפרים נידחים שעדיין מצליחים לשמור על מסורת עתיקה. במהלך טיול לפיליפינים תמצאו שילוב בין שדות קני סוכר, נהרות וג'ונגלים שלתוכם ניתן להיכנס בטיול רגלי או בטיולי ג'יפים בשטח.
האוכלוסיה המקומית בפיליפינים יכולה לסייע לכם בכל מקרה של התלבטות או דילמה במהלך הטיול. רובם המוחלט של תושבי הפיליפינים דוברי אנגלית וגם להיעזר בהם גם מחוץ לערים הגדולות. בנוסף, היתרון של טיול לפיליפינים הוא מחירים זולים גם בהשוואה ליעדים אחרים באסיה. לפיליפינים ניתן להתנייד בקלות באמצעות תחבורה ציבורית וליהנות מאוכל טעים ושפע של מקומות לינה. כל אלו הופכים את הפיליפינים ליעד מומלץ שמתאים לטיולי משפחות, קבוצות, תרמילאים ובני זוג בחופשה רומנטית.




ויזה ומידע כללי

עוד יתרון של טיול לפיליפינים הוא שאין צורך להכין את הויזה מראש. ניתן להנפיק ויזה בשדה התעופה ולקבל אשרת שהייה ל-21 ימים מיד אחרי הנחיתה. הנפקת הויזה היא ללא תשלום אך אסור לשכוח לוודא שהדרכון בתוקף למשך חצי שנה לפחות. חייבים להוציא את הויזה גם לאחר הצגת כרטיס יציאה מהפיליפינים כי במקרים אחרים לא יאפשרו לכם להגיע לשדה.
ארוחה זולה לפיליפינים תעלה 3 דולר בממוצע וחדר זול יעלה 6-7 דולר ללילה בלבד. שגרירות ישראל נמצאת במנילה, המטבע המקומי לפיליפינים הוא פזו והשעון עומד על 6 שעות קדימה מישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה