יום חמישי, 21 באפריל 2016

איך פורצים מנעול - מהיר, יעיל וחסכוני

אחד המצבים המאתגרים ביותר, הוא כאשר אתם הבעלים של כספת, אך אם לא מצליחים לפתוח אותה - כי המנעול נהרס, המפתח אבד, הקוד נשכח, או מכל סיבה אחרת. לכן, אתם צריכים לפנות למומחה של פריצת כספות, אשר יוכל לסייע לכם לפרוץ את הכספת כמה שיותר מהר ולספק מענה לשאלה איך פורצים מנעול. מדובר כמובן על שירות מקביל - הן של פריצת כספות, והן של החלפת מנעולים לכספת, לאחר שהפריצה מתבצעת.

כיצד הפריצה הזו מתרחשת?

שימו לב כי השירות של פריצת כספות נעשה כאשר אתם נוכחים במקום, ולאחר שהובהר שאתם כמובן הבעלים של הכספת שצריך לפרוץ אותה. לרוב, הפורץ יגיע כמה שיותר מהר לבצע פריצה ואז החלפת מנעולים, וניתן אף להזעיק אותו באופן בהול בכל שעה ביום, ובכל יום בשבוע. עיקר העבודה של פריצת כספות קשורה לזהירות הראויה הנדרשת, שכן אסור שהפריצה תפגע בכספת עצמה. זה קל יחסית להרוס את הדלת וכך גם לפרוץ לכספת, אבל אז אתם לעולם לא תוכלו להשתמש שוב בכספת שלכם, ולמעשה יוצא שאתם יוצאים בנזק של מאות ואולי אף אלפי שקלים. במקום זה, הפריצה מתבצעת ע"י נטרול מנגנון הנעילה והבריחים של הכספת. לאחר מכן, הפורץ מבצע החלפת מנעולים לכספת שלכם, ואתם יכולים שוב להשתמש בה. המנעולן ידגים לכם איך פורצים מנעול של כספת מבלי שיגרם נזק לכספת.

כמה זמן הפריצה נמשכת?

יש לזכור כי פריצת כספות לא דומה ולמעשה שונה מאד מפריצה לדלת הכניסה לבית שלכם למשל. פריצה לכספת היא עניין הרבה יותר מסובך ומורכב, ומדובר על מנגנוני נעילה הרבה יותר עדינים. עיקר משך העבודה הוא בפריצה לכספת, בעוד שהתהליך של החלפת מנעולים הוא מהיר באופן יחסית. יש אם כן להתאזר בסבלנות הראויה בעת שהפורץ עובד על הכספת, לא להפריע לו, ולהבין שמדובר על תהליך שלא נגמר בעשר דקות.



איך פורצים מנעול

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה