יום חמישי, 1 באוקטובר 2015

עורך דין תאונות עבודה – כיצד הוא ישפיע עליכם



עורך דין תאונות עבודה הוא עורך דין שהמומחיות שלו הוא בתחום תאונות העבודה. לצערנו, אנשים רבים נפגעים במסגרת העבודה שלהם. הפגיעות יכולות להיות בצורות שונות כשהן יכולות להיות תאונות של ממש בתוך העבודה, תאונות דרכים שקשורות בעבודה או פגיעות שהן תוצאה של עבודה במקום העבודה. התפקיד של עורך הדין הוא לעזור למי שנפגע במסגרת העבודה שלו לקבל את הפיצוי המגיע לו ולשמור על איכות חייו במידה שרק אפשר.

המשמעות של הפיצוי
המשמעות של קבלת פיצוי עבור תאונות עבודה הוא לאפשר לנפגע לשמור על איכות חייו במידה שאפשר. הנפגע עלול למצוא את עצמו מול סיטואציה פיזיולוגית שהוא צריך להתמודד איתה ותוך כדי התמודדות עם בעיה כלכלית שנוצרת בשל הצורך לשלם על הטיפולים השונים לצד אובדן כושר עבודה. התפקיד של עורך דין תאונות עבודה הוא לעזור לנפגע ולייצג אותו מול הגורמים השונים כדי לקבל פיצוי שיעזור לו לחיות את חייו טוב יותר.




מול אלו גורמים מתנהל עורך הדין
עורך דין תאונות עבודה יכול להתנהל מול כמה גורמים כשהמטרה היא להשיג עבור הלקוח שלו את הטוב ביותר. עורך הדין יכול להשפיע על היכולת שלכם להתמודד עם התאונה על ידי כך שהוא ידאג לכם מבחינה כלכלית. עורך הדין יכול להתנהל מול:
·         ביטוח לאומי – הביטוח הלאומי יכול לסייע לעובדים שנפגעו ועורך הדין יכול לבחון מה מגיע לעובד ממנו על סמך הפגיעה שחווה.
·         ביטוח העבודה – לעבודה עצמה יש ביטוח שצריך להגן על כל עובד. עורך דין תאונות עבודה יכול לבחון את הביטוח לעומק, לבדוק מה מגיע לכם מהביטוח ולפנות לקבל פיצויים ראויים. גובה הפיצויים יהיה תואם לסוג הפגיעה ולסיבה שהיא קרתה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה