יום שלישי, 21 ביולי 2015

שואב אבק מרכזי



שואב אבק מרכזי – למי הוא מתאים
שואב אבק מרכזי הוא שואב עוצמתי אשר מאפשר לכל אחד ליהנות מחלל מבריק ובריא. השאלה למי מתאים לשים מערכת של שואב אבק מרכזי עולה לא פעם כאשר השאלה החשובה היא לא רק למי מתאימה המערכת אלא גם מתי אפשר להתקין אותה. המערכת מתאימה לכל מי שאוהב חלל מבריק ולכל מי שהבריאות חשובה לו. בניגוד לשואב אבק רגיל אשר אוסף את הלכלוך לכלי שנמצא בתוך חלל החדר, השואב המרכזי מוציא את הפסולת החוצה מהחלל ולכן הוא מבטיח תוצאות נקיות ושמירה מקסימלית על הבריאות.

מתי ניתן להתקין את המערכת
מערכת שואב אבק מרכזי מורכבת מצנרת שנמצאת במבנה ואוספת את הלכלוך לכלי פינוי מרוחק מהחלל המרכזי. המערכת דורש תכנון והתקנה ולכן הכי טוב לשלבה בעת תכנון המבנה או יציאה לשיפוץ. המערכת יכולה להתאים גם לבתים פרטיים וגם למשרדים (קטנים או גדולים) והיא יכולה לשמור על חלל נקי ובריא בכך שהיא יכולה לאסוף גם את גרגירי האבק הקטנים ביותר ולהרחיקם מהמקום.

בתים עם תינוקות
הורים תמיד רוצים ליצור את הסביבה הטובה ביותר עבור הילדים שלהם ולכן בבתים בהם יש תינוקות, ילדים קטנים או שמתוכננים להגיע תינוקות למשפחה, המערכת של שואב אבק מרכזי נותנת פתרון אידאלי. כיוון שתינוקות זוחלים על הרצפה וילדים הולכים יחפים, הצורך לשמור על סביבה מבריקה עולה. בזכות המערכת שקלה לתפעול אפשר ליצור את הסביבה המושלמת.

קל להפעיל את המערכת
כאשר אנו שואלים למי מתאימה מערכת של שואב אבק מרכזי אנו יכולים לענות רק תשובה אחת – לכל מי שרוצה חלל נקי (ובעצם התשובה היא כולם). המערכת קלה מאד לתפעול, אינה דורשת סחיבות מיותרות ולכן אנשים שיש להם את המערכת מעידים שהם פשוט נהנים לנקות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה