יום שבת, 20 בדצמבר 2014

מענה טלפוני לעסקים עושה לכם סדר בשיחות



אחד האתגרים שאיתם כל עסק צריך להתמודד, הוא אתגר המענה הטלפוני. לא פעם, כשאתם רוצים לקבל שירות מקצועי של מענה טלפוני לעסקים זה משום שעד היום ניסיתם להתמודד בעצמכם עם כל השיחות הנכנסות והיוצאות מהעסק שלכם, שהתנהלו בחוסר סדר - לא היה ברור אילו לקוחות התקשרו, לפני כמה זמן הם התקשרו, מה רמת הדחיפות שיש לטפל בפניה שלהם, וכו'. לעומת זאת, כשאתם תפנו לחברה חיצונית שתספק לכם שירותי מענה טלפוני לעסקים ברמה הגבוהה ביותר - פתאום כל יומן השיחות יהפוך להיות מסודר ויעיל במיוחד.

עושים סדר בכל הנתונים
בשירותי מענה טלפוני לעסקים, המוקדנים מבצעים רישום מדויק של כל שיחה נכנסת וכל שיחה יוצאת שתרצו - בין אם מדובר על לקוח שביקש להצטרף, לקוח שהזמין שירותי תיקון או פנה בשל בעיה, או שיחה יזומה של המוקד כמו שיחות טלמרקטינג - תמיד יהיה רישום מדויק ומלא.
מה כולל הרישום? כל מה שתחליטו! ברמה הבסיסית ביותר, הרישום יכלול כמובן את שמו המלא של הלקוח ופרטים ליצירת קשר עמו - כולל כמה מספרי טלפון שונים, ואם תרצו גם פרטים כמו מספר פקס, כתובת דוא"ל, ועוד. לאחר מכן, דרך שירות של מענה טלפוני לעסקים גם ירשמו כמובן את הפניה עצמה. מתחילים מסוג הפניה (מכירה, טיפול בתקלה, שירות לקוחות וכו'), ואז רושמים את התוכן שלה. יש גם אפשרות להוסיף את רמת התכיפות בטיפול בפניה - כדי שאתם תדעו תוך כמה זמן עליכם לחזור ללקוח.

חוסך לכם לא מעט התעסקות
במקום שאתם תצטרכו לרשום בעצמכם את כל הפרטים הללו, ולנהל רישום של עשרות שיחות שונות, היעזרו בשירותי מענה טלפוני לעסקים. השירותים הלו מצד אחד יחסכו לכם זמן רב - אך יאפשרו לכם לספק מענה מדויק ללקוחות, וכך אתם נהנים מכל העולמות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה