יום חמישי, 3 ביולי 2014

מודיעין דן



כיצד משתמשים במוקד הטלפוני של מודיעין דן?
מוקדי שירות הלקוחות של מודיעין דן פועלים למען שביעות הרצון של הלקוח והנוסעים. התחרות הנשקפת לגופי התחבורה הציבורית מטעם שירותי מוניות, רכבים פרטיים או תחליפים סביבתיים אחרים מחייבת שיפור ברמת השירות. כתוצאה מכך מפעילה חברת דן מוקד מאויש, מענה קולי וגם מענה אלקטרוני אליו ניתן לפנות באמצעות מייל. הדגש בכל מוקדי השירות הללו הוא חלק מתפיסת העולם של החברה ובמסגרתה הלקוח תמיד נמצא בראש סדר העדיפויות.

מי שאינו בקיא בהתנהלות מול חברות גדולות לא תמיד מצליח להסתדר עם מוקדי שירות לקוחות. כיום קל יותר לנצל את הנוכחות של מודיעין טלפוני אם בודקים קודם כל את המידע הקיים באתרי האינטרנט. במילים אחרות, עדיף לחייג אל מודיעין דן ולהמתין לנציג שירות רק אם לא מוצאים תשובה מספקת באתר. טיפ נוסף הוא להקשיב לעדכוני המערכת לגבי המקום בתור. העדכונים הללו מגיעים אל הלקוח כבר בזמן ההמתנה והם יכולים לעזור לו להיערך טוב יותר אל השירות.

שעות הפעילות של מודיעין דן
אתר האינטרנט של חברת דן מציג בצורה ברורה את שעות הפעילות. המענה הקולי האוטומטי פועל 24 שעות ביממה כל יום, בעוד המוקד הטלפוני המאויש פועל רק בימי חול ובשעות העבודה הרגילות. עדיף להיעזר במענה האוטומטי היות וזמן התגובה שלו מהיר יותר, אולם יש אפשרות לעבור למוקד המאויש בשעות הפעילות וזאת באמצעות הקשה על כוכבית. מוקדני השירות של מודיעין דן ישמחו לעמוד לרשות הלקוח והנוסעים בכל פנייה.
לבסוף, יש להסביר על דיווח על אבידות ומציאות כלפי מודיעין דן. אבידה שלא תתדרש נמסרת לתרומה או למשטרת ישראל לאחר שלושה חודשים, ובכל מקרה רצוי לפעול בהקדם לצורך השבתה לבעלים. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה