יום שני, 10 בפברואר 2014

מתנות לפסח



כיצד לקנות מתנות לפסח?
קניית מתנות לחגים היא ללא כל עוררין דרך יוצאת מן הכלל טובה כדי לפנק את בני המשפחה והחברים לרגל החג, וליצור סביב החג אווירה מיוחדת במינה ושונה. חג הפסח אומנם נראה רחוק, אך הוא יגיע אלינו מהר מכפי שאנחנו חושבים, וכדי להיות ערוכים כראוי לקראתו, רצוי כבר עכשיו להתחיל לחשוב על רעיונות שונים עבור מתנות, כדי שכשיגיע רגע האמת, נסיים את מסע הקניות במהירות, ביעילות ובהצלחה מקסימאלית, כאשר כל מתנה שנרכוש תתאים עד כמה שיותר למי שיקבל אותה בסופו של דבר.



מתנות לפסח: כמה רעיונות טובים לקראת החג
1.      מתנות לפסח ברוח החג הן דרך יפה מאד לשמח את היקרים לנו. חפצים שמהווים סמלים מרכזיים הנקשרים עם החג יכולים להיות מתנה נפלאה, שגם תוסיף לפסח נופך חגיגי ומיוחד. מפצח אגוזים, קערה מהודרת לפסח או הגדה- אלו רק כמה דוגמאות למתנות סימבוליות באווירת החג.
2.      למה שלא תעזרו למארחים שלכם לארח אתכם? קנו להם מתנות לפסח שייקלו עליהם את מלאכת האירוח של כל המוזמנים אל שולחן הסדר. ראנר מדליק לפרוס על שולחן הסדר, מעמד מעוצב למפיות, בקבוק יין משובח- מתנות כאלה יהיו עבור המארחים שלכם מאוד פרקטיות, והן וודאי ישמחו שחסכתם להם קנייה של המוצרים הללו בעצמם.
3.       שוקולד היה ונשאר מתנה קלאסית, לא רק לחג, כי אם לכל אירוע. הוא מתוק, הוא מעורר חשק לעוד והוא עושה כיף ושמח בלב, בייחוד לנשים. קנו בונבוניירת שוקולד איכותית לאמא או לסבתא, והעלו להן חיוך על הפנים בדיוק בהתקרב החג.

להעביר את ימי החג בקריאת ספר טוב

4.      הפסח מביא עימו כמה ימים של חסד, בהם אנחנו יכולים לקחת חופש מהעבודה, לבלות בחיק המשפחה ולהרגיש את אווירת החג שאופפת אותנו. עזרו לקרובים שלכם למלא את הזמן הפנוי בפעילות אינטלקטואלית, וקנו להם ספר חדש. מתנות לפסח לא חייבות להיקשר ספציפית עם החג, וספר הוא מתנה קלאסית להעניק למי שמתפנה לו זמן, אותו הוא יכול לנצל לדברים שהוא אוהב במיחד לעשות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה