יום שישי, 18 באוקטובר 2013

עורך דין עבירות מין



במסגרת הדין הפלילי אנו יודעים כי עבירות מין נחשבות לבולטות ביותר ללא כל צל של ספק. עבירות מין הן עבירות פליליות אשר בגינן נתבע החשוד על ידי המדינה כמו בכל עבירה פלילית אחרת מן הסתם. עורך דין עבירות מין הוא עורך דין פלילי אשר מתמחה בסוג עבירות אלה הקבועות בחוק כעבירות אונס, מעשה מגונה, מעשה סדום, בעילת קטינה בהסכמה וכיוצא באלה. אם אתם חשודים בביצוע עבירות מין מכל סוג שהוא עליכם לפנות לעורך דין מומחה בתחום על מנת לקבל את הייעוץ והסיוע המשפטי הטוב ביותר.
מה הן עבירות מין
עבירות אלה נחשבות לעברות חמורות ביותר ובינהן ניתן למנות:
·         אונס (אינוס)
·         מעשה סדום
·         מעשה מגונה
·         בעילת קטינה בהסכמה
עבירות מין מתרחשות בכל מקום, והמקומות הנפוצים למעשים אלה הם בתוך המשפחה עצמה, או על ידי אדם אשר מקורב למשפחה, במקומות עבודה או במקומות אחרים. עבירות מין אשר נעשות תחת איומים ושימוש באלימות הן עבירות עוד יותר חמורות, ולנושא זה יש משקל יתר בבתי המשפט. עבירות המין נחשבות לעבירות פליליות והעונש בגינן יכול להגיע לעשרים שנות מאסר.


ייעוץ וליווי
עורך דין המומחה בעבירות מין הוא עורך דין פלילי לכל דבר, והוא מתמצא בחוקי עבירות המין שהם ייחודיים ביותר תחום הפלילי. תפקידו של עורך הדין לייצג את החשודים והנאשמים בכל ההליך המשפטי, למן החקירה הראשונית במשטרה ועד לייצוגו בבית המשפט. חשוב ביותר לקבל ייעוץ מקדים לפני החקירה במשטרה על מנת להבין מה עומד בפני החשוד, וזאת מכיוון שהפרקליטות נוהגת לתת משקל גדול לעדות הקורבנות בהכנת כתב האישום.
מכיוון שרוב עבירות המין נעשות ללא עדים, הרי שההתמודדות עם האשמות איננה קלה לאף אחד מן הצדדים, וברוב המקרים מדובר במילה של הקורבן מול מילת החשוד. במקרים אלה מציג עורך הדין לעבירות מין את המקרה כאירוע קטן בהרבה מן החשדות המיוחסים לחשוד, ובמקרים שבהם יש ראיות מוצקות נגד החשוד, מנסה עורך הדין להקטין את מידת העונש למינימום הניתן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה