יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

דנה תדמור



דנה תדמור באה לטובת הצרכן הפרטי
נראה כי בשנים האחרונות הישראלים גילו את האפשרות להשקיע בנדל"ן בארץ ובחו"ל ולהרוויח תשואות נאות למדי ללא כל צל של ספק. נשאלת השאלה בהקשר זה בעצם מי יכול להשקיע כיום בנדל"ן מסחרי בארץ ובחו"ל? לכאורה מי שיכולים לעשות זאת, הם אך ורק גורמים מוסדיים חזקים באופן מיוחד מן הסתם. לראיה - רוב הקניונים בארץ נבנו על ידי חברות גדולות על ידי אנשים אשר נחשבים למיליונרים לפחות. יחד עם זאת, מציעה כיום דנה תדמור, מנכ"לית חברת אקסיום מודל שונה לגמרי של השקעה בנכסי נדל"ן שונים כאלה אחרים. זהו מודל אשר בו לקוחות פרטיים משקיעים בנדל"ן המסחרי - וכמובן יכולים ליהנות בחזרה מתשואה גבוהה ביותר. החזון של דנה תדמור, מתאים בעצם לשינויים של המאה ה - 21 – אשר בו גם הפרט מעורב בתהליכים כלכליים מרכזיים שונים.



איך הדבר מתאפשר הלכה למעשה בשטח?
היכולת של אדם פרטי להשקיע בנדל"ן מסחרי מניב, קשורה כמובן למודל הגיוס הפיננסי הייחודי של חברת אקסיום. דנה תדמור מסבירה כי מדובר על מודל אשר בו מגייסים את הכסף ממספר אנשים בו זמנית. כל אדם נדרש להביא עימו סכום מינימאלי של 80 אלף דולר. סכום זה יכול כמובן להיות מופנה למספר פרויקטים במקביל. לאחר מכן, הצוות המקצועי בהנהלתה של דנה תדמור, מעביר את הסכומים לטובת ההשקעה בנדל"ן בארץ ובחו"ל, ומאפשר לפתח אותו בהתאם לצרכים. מכיוון שכל אדם מביא חלק מסוים להשקעה- הוא גם זוכה לחלק יחסי בבעלות על הנכס. כאשר גורמים שונים שוכרים את הנכסים הללו, דמי השכירות שהם מעבירים לאקסיום דרך חברת ניהול מקומית - עובר כמובן למשקיעים בחזרה, באופן יחסי לפי סכום ההשקעה שלהם.

לא צריך מיליונים
כך בעצם, דרך החברה של דנה תדמור, אינכם צריכים לגייס מיליוני שקלים לטובת ההשקעה בנדל"ן מסחרי מניב. גם אנשים ממעמד הביניים יכולים כיום באמצעות הלוואה אחת מהבנק - להיכנס לשוק המניב והרווחי של נדל"ן מסחרי ברחבי העולם, וליהנות מתשואות גבוהות לאורך זמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה