יום שבת, 6 באפריל 2013

פריצת דיסק צווארי



פריצת דיסק צווארי
רבים מאלה אשר סובלים מכאבים אשר נגרמים עקב פריצת דיסק צווארי אינם מודעים כלל וכלל למגוון של שיטות הטיפול האלטרנטיביות, אשר יכולות להחליף את משככי הכאבים ולהעלים כמעט באופן מוחלט את כל הכאבים. העיקרון אשר מנחה בכל הטיפולים הללו הוא הרחבת טווח התנועה של הצוואר והגדלת המרווח אשר קיים בין החוליות באזור הצוואר. תנועות עדינות, משיכות ומוביליזציה נכונה באמצעות רוטציה, יורידו ללא כל צל של ספק את הלחץ מן העצבים ויפחיתו את הכאבים בצורה ניכרת, לכל הדעות.

פיזיותרפיה ושיטת קרניו סקראל
השיטות היעילות ביותר לטיפול בסימפטומים שונים אשר נובעים כתוצאה ממצבים שונים של פריצת דיסק צווארי הן פיזיותרפיה וטיפול בשיטת קרניו סקראל אשר באמצעותה ניתן לטפל ביסודיות במגוון בעיות אשר קשורות לעמוד השדרה. את הפיזיותרפיה יש להתאים לבעיית פריצת דיסק צווארי על ידי בחירת הטכניקות המנואליות, בעיסויים ובמתיחות. שיטת הרוטציה גם כן תסייע לטיפול בבעיית פריצת דיסק צווארי.



דיקור אורטופדי וטווינה
שיטות נוספות לטיפול בבעיית פריצת דיסק צווארי הם טווינה ודיקור אורטופדי. דיקור סיני יסייע לטפל בחוסר איזון מבני כמו במקרים בהם קיים הבדל בין גובה הכתפיים או כאשר מופעל לחץ נוירו וסקולרי אשר יכול להחריף את רמת הכאבים באזור הצוואר ולגרום להירדמות של כף היד. טווינה היא פיזיותרפיה סינית עתיקה אשר יכולה לסייע לפתרון מגוון בעיות אורטופדיות וגם במקרים של פריצת דיסק צווארי. הטכניקה הייחודית אשר מסייעת בהגדלה של טווח התנועה, תטפל במפרקים הפגומים ותסייע בהפחתת הכאבים.

התאמת נעליים אורטופדיות
שיטה נוספת לטיפול בכאבי צוואר וגב אשר נמצאה כיעילה לטיפול בתסמינים של פריצת דיסק צווארי היא התאמה של נעליים אורטופדיות לאדם אשר סובל מן התופעה. נעליים נוחות אשר לא מפעילות לחץ על שרירי היציבה יכולות להפחית באופן משמעותי את הגירוי של המקום הפגוע ולעודד חיזוק השרירים באזורים הרגישים. את התאמת הנעל יש לעשות בהתאם לאזור אשר נפגע ועל ידי מומחה בתחום האורטופדיה. שילוב של כמה שיטות טיפול יבטיח ללא כל ספק את זירוז תהליך ההחלמה המיוחל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה